tisdag 19 augusti 2008

PANIK I TV-SOFFAN. RUTAN SVART!

Skräcken i OS-tider. En svart TV-ruta. Nu har det inträffat det som inte får ske. RUTAN ÄR SVART. Jag tror jag blir galen. Och Holm som börjar hoppa om 70 minuter! Finns det någon som lånar ut nervtabletter?
Efter ett visst kattrakande får jag besked från min leverantör Com Hem:
Tekniskt fel med SVT och TV 4. Vi jobbar på problemet
Det får inte vara sant men är det lika förbannat. Kolla in bilden på min TV här uppe. DET ÄR SVART I RUTAN!
Vad göra? Skjuta sig? Nä, för slafsigt och så äger jag inget vapen. Hänga sig? Ja, i så fall hela jävla Com Hem. Bli galen? Ja, det ligger väl närmast till hands. Jag blir GALEN!
HALLÅ COM HEM! SKYNDA PÅ! HOLM HOPPAR OM 65-60 MINUTER!!!
HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!

MOBLISERING UPPHÖR:
Bilden återvände alldeles nyss. Problemet är nu att jag stoppat i mig 20 nervtabletter och kommer väl att slockna när Holm börjar hoppa om ca 5o min. Fast det gör inget, för jag är redan galen. Tror nämligen inte jag kan lita på Com Hem.
Com Hem. Varför gör ni så här mot mig? Någon?

Inga kommentarer: