fredag 15 augusti 2008

Fortsatt strul

Ny dag randas borta i Peking. I dag drar friidrotten igång. Frågan är hur mycket jag kan dra igång på min OS-blogg. Min bildhantering är fortfarande lika osäker som Carolina Klüfts trestegsdebut i eftermiddag svensk tid.
I går hade jag tänkt berätta om Sydsvenskans unga krönikör Anja Gatu och hennes lysande krönika om våra svenska silverhjältar. Anja stack ut hakan ordentligt. Bra. De gamla uvarna, Mats Olsson, Expressen och Lasse Abrell, Aftonbladet, fick ordentligt med stryk av Anja.
När allt rullar på som det ska med min dator får jag återkomma till denna "match i matchen".
Nu kör vi borta i Peking sedan får vi se om jag kan tämja mitt trassel med bildköret.Typiskt att sådant här skit ska inträffa just nu under OS.

Tills dess.
Håll ut!

Inga kommentarer: